In\uitlog

Lidmaatschap

Wilt u zich aansluiten als lid bij ons gezellige muzikale vereniging dan kunt u zich hiervoor wenden tot het secretariaat via mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of bellen naar 0575-471791.

Alle leden dragen bij in het verenigingsgeld.
De bedragen worden elk jaar op de algemene ledenvergadering vastgesteld.
De contributie per 1 juli 2022 op jaarbasis is:

Jeugdleden             t/m 17 jaar            € 135,-
Volwassen leden    18 jaar en ouder    € 175,-

Vanaf het derde lid uit hetzelfde gezin vindt er reductie van 50% plaats.
Bankrekening NL33 RABO 0301 4113 44 t.n.v. muziekvereniging Juliana Almen.

Muzieklessen vinden plaats in "Ons Huis", Dorpsstraat 37 te Almen. Ook repeteert daar op dinsdag het jeugdorkest en op donderdagavond het orkest.

Opzeggen van het lidmaatschap van muziekvereniging "Juliana"

Voor het opzeggen van het lidmaatschap geldt een opzegtermijn van een kwartaal. Stuur voor het einde van een kwartaal een mail naar het secretariaat. Na opzegging wordt het eerstvolgende kwartaal nog in rekening gebracht.

U ontvangt daarna een brief die u invult en terug stuurt. Er wordt dan contact met u opgenomen door een bestuurslid met wie u afspraken maakt over het inleveren van het instrument, de muziekstandaard, het uniform, muziekboekjes e.a. zaken die eigendom zijn van Muziekvereniging Juliana.
Het lidmaatschap loopt per kwartaal en na opzegging betaalt u nog een kwartaal lang het lidmaatschap en bent u uiteraard ook nog welkom om mee te spelen. De vereniging organiseert haar activiteiten voor een langere tijd vooruit en gaat daarbij uit van een bepaalde bezetting van het orkest en de daarmee gepaard gaande gelden.

Bertus